RCC – Retail Consulting Company

blev primo 2011 stiftet af Klaus og Mikkel med endnu en partner, Jesper Lykke i 2023. Formålet med RCC er, at tilbyde virksomheder i detailhandlen aktiviteter til udvikling af salg, service, team og ledelse. Siden er der sket meget og i dag hjælper vi også virksomheder indenfor mange andre brancher med at få strategien til at leve i praksis.

 

Vi har mange års erfaring med udvikling og uddannelse, som siden 1995 har været vores metier i forskellige firmaer. Før det har vi alle tre arbejdet i butik i mange år. Vi kender altså både til den praktiske og den teoretiske del.

Vi arbejder med mennesker og adfærd,
og det giver os en spændende og udfordrende hverdag.


Vi løser selv de fleste opgaver
, men da vi ikke altid kan være to steder på samme tid, har vi allieret os med gode samarbejdspartnere, som kan hjælpe os – og som bærer samme holdninger og værdier, som vi selv gør.

Vi håber, du bliver inspireret
af din tur rundt på vores side, og håber du får lyst til at mødes med os til en uddybende snak. Det koster ikke noget at blive udfordret, men det kan måske give dig og din virksomhed nye muligheder

Vi får strategier til at leve

Vores mål er at være en attraktiv og løsningsorienteret samarbejdspartner, der via resultater berettiger et langt samarbejde.

 

Værdier, metoder og holdninger

Vore kunder skal se blivende resultater, og vi vil bidrage med løsninger, der ikke nødvendigvis er de forventede, men som skaber resultater. Det uventede skaber ofte en reaktion – og sammen skal vi sikre, at det er den rigtige reaktion.

 

Uanset om du møder os eller vores samarbejdspartnere, vil en opgave løst af RCC bære præg af de 4 værdier i vores VærdiCirkel. Det er de værdier, der samlet set skal give dig og din virksomhed en professionel oplevelse.

 

  • Relationer, fordi vi værdsætter det langvarige samarbejde og den nære kontakt med både samarbejdspartnere og kunder.
  • Løsninger, da vi tror på at man altid kan finde en løsning. Det er ikke sikkert, at det bliver den løsning vi regnede med – men så får vi nye ideer.
  • Arbejdsglæde, er en central værdi for os, da vi mener det lønner sig, at være glad for det vi laver. Så kan vi nemlig meget bedre investere os helt i det.
  • Nysgerrighed, gør sig gældende både i samtalen med kunden, og når vi fortsat udvikler os gennem uddannelse og sparring med andre